بزرگترین عاملیت فروش مبل نیلپر در کرج

مبل نیلپر کرج:

مبل نیلپر آرسین با بیش از دو دهه تجربه در زمینه فروش انواع مبل نیلپر در کرج میتوان به جرات بزرگترین و جامع ترین فروشگاه مبل نیلپر در کرج دانست .

درباره نیلپر : 

شرکت نیلپر در سال 1373 تاسیس شد که یکی از تولیدکنندگان مبلمان در ایران است. هدف این شرکت تأمین خواسته های بازار مصرف کننده رایانه مشتری و امکانات جانبی مانند صندلی های ویژه میز کامپیوتر است. علاوه بر این، مبلمان اداری و منزل از دیگر اهداف این شرکت است

مبل نیلپر کرج

مبل پذیرایی (7)

مبل راحتی (10)

مبل ال (1)

 

راهنمای  خرید مبلمان راحتی نیلپر برای دکوراسیون داخلی منازل

مبل راحتی به نوعی از کاناپه گفته می شود که به طور کلی دو نفره ، سه‌ نفره و بیشتر تولید می شود. در بدنه این مبلمان معمولا از چوب استفاده نمی شود و دارای پایه‌های کوتاه و دسته‌های پهن می‌باشد و نسبت به مبل استیل قیمت پاییین تری دارند. همچنین ابعاد این مبلمان نسبت به مبلمان استیل کوچک تر می‌باشد.

انواع مبل راحتی

انواع مبل راحتی شامل ” ال “، ” ال‌یو “، ” شانو ” و غیره است. همانطور که خود شما نیز حس کرده اید مبلمان مناسب می‌تواند حس و حال خانه شما را عوض کند و به محیط اتاق شما روح تازه‌ای ببخشد. برای دستیابی به این زیبایی و آرامش باید نکاتی را مد نظر قرار دهیم تا بتوانیم با بهترین انتخاب از خریدمان نهایت رضایت را داشته باشیم.

 از آن جا که مبل راحتی تنوع بسیار زیادی دارد در بیشتر خانه ها در قسمت پذیرایی از این مبل ها استفاده می شود و افراد با توجه به متراژ خانه خود و دکوراسیونی که مد نظر دارند مبلمان مخصوص و مناسب منزل خود را خریداری می کنند مبل های راحتی برخلاف مبل های سلطنتی و کلاسیک مربوط به مهمانی های تجملاتی نیست و برای نشیمن روزانه و دورهمی های خودمانی گزینه مناسب تری خواهد بود.

مبل نیلپر در کرج (آرسین)

آدرس : کرج عظیمیه بلوار کاج زیر پل آزادگان 09121053826

 

درباره کیفیت چوب مبل نیلپر

همواره متریال استفاده شده در  ساخت مبلمان از موارد مهم در کیفیت مبل نیلپر است. و مبلمان تولید شده در نیلپر از چوب های ماهون، گردو و بلوط و ون در ساخت مبل باکیفیت نیلپر استفاده می شود. این مبل ها بسیار باکیفیت هستند و دارای استحکام بالایی  هستند.

در بعضی از مبلمان ها هم می توان از روکش چوب استفاده کرد که برای بعضی مناطق با آب و هوای مرطوب بهتر هستند. این نوع مبلمان هم کیفیت خوبی دارند اما ارزان تر از کیفیت مبل نیلپر با چوب طبیعی است. هم چوب مصنوعی و هم چوب طبیعی برای ساخت مبلمان باکیفیت و مقاوم استفاده می شوند که هر دو نوع مناسب و ایده آل هستند.

نوع پارچه در مبل باکیفیت موثر است

از موارد دیگر که در ساخت کیفیت مبلمان از برند نیلپر تاثیرگذار است،  و همواره تلاش شده بالاترین کیفیت و نوع پارچه انتخابی است. وقتی می گوییم مبلی باکیفیت و با ماندگاری بالا است یعنی اینکه از هر موادی که در ساخت ان استفاده شده است، بهترین نوع می باشد و از مرغوب ترین ها است. پارچه هایی که در ساخت مبل نیلپر استفاده می شود بسیار اعلا هستند و ماندگاری بالایی دارند.

بهتر است که مبلمان و صندلی ها طوری طراحی و ساخته شده باشند که امکان شستشوی آسان هم وجود داشته باشد و این از مزایای مبل نیلپر است.

 اتصالات مبل در کیفیت مبل نیلپر هم مثال زدنی ست

از پارامترهای مهم دیگری که در خرید مبل باکیفیت باید در نظر داشت؛ استفاده از اتصالات و پیچ هایی است که باعث می شود مبل دچار آسیب و ترک خوردگی نشود. بهتر است در ساخت مبل از اتصالاتی چون چسب و میخ استفاده نشود تا در کیفیت مبل اثر منفی نگذارد.

مبل هایی که از چسب و میخ در اتصالاتش استفاده شده است، خیلی باکیفیت نخواهند بود؛ چیزی که در طراحی و کیفیت مبل نیلپر وجود ندارد. به شما هم پیشنهاد می شود از خرید مبلمان با این گونه اتصالات ضعیف و دارای ماندگاری و مقاومت پایین، خریداری نفرمایید.

وجود چوب های گره دار در مبلمان

از مواردی که در بی کیفیتی مبل موثر است ، استفاده از چوب هایی که نقاط گره دار زیادی در چوب استفاده شده دارد. دقت داشته باشید که قسمت هایی از چوب که نقاط گره دار زیادی دارند، کیفیت خوبی ندارند. از علت های کیفیت مبل نیلپر این است که از این نوع چوب ها در ساخت مبلمان استفاده نمی کند تا از مقاومت و استحکام مبل کاسته نشود.

در خرید هر نوع مبلمان، حتما به گره دار بودن چوب و مقدار آن توجه نمایید و اگر تعداد گره های مبل زیاد بود، از خرید آن صرف نظر شود.

فوم در کیفیت مبل

در خرید مبل و انتخاب مبل باکیفیت به نوع فومی که در ان استفاده شده است، دقت نمایید تا از جنس مرغوب باشد. دقت نمایید فوم مبل انتخابی شما ضعیف و نرم تر از حالت استاندارد نباشد تا استایل و حالت اولیه خود را در اثر استفاده و نشستن از دست ندهد. معمولا از فوم سرد برای ساخت مبل خانگی باکیفیت استفاده می شود.

ویژگی های مبل نیلپر

اگر بخواهیم بیشتر از کیفیت مبل نیلپر بدانیم، ویژگی های این برند از مبلمان را به صورت گزینه ای در زیر شرح می دهیم تا شناسایی و انتخاب برای شما در میان انواع مبلمان با برندهای متفاوت، راحت تر باشد.

  1. کیفیت بالای متریال استفاده شده در ساخت مبل نیلپر
  2. دارای ضمانت و گارانتی ۱۰ ساله
  3. وجود نمایندگی های این برند در بیشتر شهرهای کشور
  4. تنوع در طرح و مدل مبل نیلپر
  5. برگزاری جشنواره های زیاد و تخفیفات در خرید مبل نیلپر
  6. رضایت مشتریان و وفاداری آنان به این کمپانی معتبر تولید مبلمان
  7. دارای طراحی استاندارد و ارگونومیک
  8. تولید مبل و صندلی در ابعاد مختلف و استاندارد
  9. دارای کالیته چرم و پارچه برای انتخاب روکش مبل و صندلی است.
  10. دارای برگشت پذیری زیاد و تغییر حالت در کم ترین مقدار
  11. اسیبی به ستون فقرات و سلامتی افراد وارد نمی آورد.

کیفیت مبلمان اداری نیلپر

کمپانی نیلپر انواع مبلمان اداری را در بهترین کیفیت طراحی و تولید می کند. با تکنولوژی روز و مدرن محصولات خود را تولید و و عرضه می دارد. انواع صندلی اداری و میز اداری در طراحی استاندارد و ارگونومیک از این برند ساخته شده است که با هر سلیقه و هر فضایی سازگار است.

در نهایت

با توجه به موارد ذکر شده و ویژگی های مبلمان نیلپر می توان به کیفیت مبل نیلپر پی برد و انتخاب مطمئن و راضی کننده ای را از این برند را داشت. برای خرید انواع مدل از مبلمان نیلپر می توانید وارد وبسایت سان سیت شده و محصولات را با توضیحات و قیمت مشخص مشاهده نمایید.

سوالات متداول کیفیت مبل نیلپر

  1. کیفیت مبلمان اداری نیلپر را چگونه می توان تشخیص داد؟
    برای تشخیص مبلمان باکیفیت، موارد مهم در این مقاله آمده است. همه محصولات از این شرکت، طبی و استاندارد هستند و دارای ضمانت و گارانتی کیفیت محصول می باشند. طراحی مبلمان نیلپر بر اساس استانداردهای ارگونومیک است.
  2. قیمت مبل نیلپر چقدر است؟
    قیمت مبلمان به نوع و مدل و متریال استفاده شده در آن بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت ها با مراکز فروش معتبر مبلمان نیلپر و نمایندگی ها در ارتباط باشید قیمت ها مناسب تر هستند.
  3. آیا شرکت نیلپر فقط مبلمان اداری طراحی و تولید می کند؟
    خیر. کمپانی نیلپر انواع مبل راحتی و مدرن و صندلی هایی با طراحی متنوع و مدرن را برای مصارف خانگی هم تولید می کند. می توانید انواع محصولات این برند را در وب سایت سان سیت مشاهده نمایید.